Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем след смяна на двигател

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем след смяна на двигател

    Здр.Колеги,искам да попитам тъй като на моята алфа от подписа и смених двигателя с 1.4(на далавера беше) и сега пали оа4е като тръгна и дам малко повече газ запо4ва да забива муцуната, да се дави и да гърми от аспуха!!!Върнах се при майстора и той стигна до извода че е Възможно проблема да е от бензиновата помпа. да е с по-голям дебит и този мотор да неможе да го поеме!Вие как смятате???
    Last edited by Exclusive; d.m.y г., 17:17.
    Alfa 145 2.0 16V TS

  • #2
    Като загрее оправя ли се?
    Alfa Romeo 146 1.6TS '97 - ex
    Fiat Grande Punto 1.4 Dynamic - ex
    BMW 328i

    Comment


    • #3
      Не,тя гасне веднага след това и даже не иска да запали след това
      Alfa 145 2.0 16V TS

      Comment


      • #4
        Предполагам е датчик на коляновия вал, но най-добре дай 30лв за диагностика в някой добър сервиз!
        Alfa Romeo 146 1.6TS '97 - ex
        Fiat Grande Punto 1.4 Dynamic - ex
        BMW 328i

        Comment


        • #5
          е какво общо може да има датчика на коляновия вал с давенето на мотора?А и аз немога да я запаля за да отида на диагностика?!
          Alfa 145 2.0 16V TS

          Comment


          • #6
            според мен не е от помпата защото регулатора на налягането казва "колко" бензин "кога" да влезе ,дюзите просто пускат бензина ,помпата си прави по голямо налягане и по голям дебит от необходимото за това си има маркуч които се връща в резервоара

            П.П. аааааааа коя година е , че ако е след 99 май няма
            146 ti пилена сгъстена и портната ежедневка
            145 jtd венера полиуретанс ендуранс тиим

            Comment


            • #7
              нещо не ти е вързал тоците както трябва колега. а това с помпата е голяма смешка.
              точка

              Comment


              • #8
                ами на стария мотор си имам 2 маркуча оба4е като сменихме мотора,майстора е запушил единия(този който връща)след това сложихме едно тройниче и другия маркуч оба4е стана по зле(въобще не палеше)!Единствения на4ин да я запалим беше да запушим отвора на въздушния филтър и да махнем марку4а за връщането на горивото!Обаче пак продължава да се дави като дам малко повече газ

                ---------- Post added at 18:02 ---------- Previous post was at 18:02 ----------

                а мотора е след 96г с пластмасовия капак обаче незнам коя точно година е

                ---------- Post added at 18:05 ---------- Previous post was at 18:02 ----------

                Ами те тоците какво има да им объркаш при положение че са букси и повечето са направени за определеното им място(поне така мисля незнам)
                Alfa 145 2.0 16V TS

                Comment


                • #9
                  Ама нали сте присадили всичко от новия мотор, EKU и т.н.?
                  Алфа Ромео 146 1.6TS 1999
                  Mazda 6 2.3 2005
                  sigpic

                  Comment


                  • #10
                    да!двигател,скорости,еку,полуоски вси4ко
                    Alfa 145 2.0 16V TS

                    Comment


                    • #11
                      значи стария мотор си имаше за излишно гориво а новия няма (щом е с пластмасов капак) новия е с пластмасов колектор за дюзите и има само 1 вход а стария е с алуминиев и си има и вход и изход, с троиник не става щото тогава няма налягане за дюзите (всичко се връща обратно в резервоара) обаче идея си нямам кое регулира дебит и налягане на новите мотори . ЗНАЕЩИТЕ ДА КАЖАТ
                      146 ti пилена сгъстена и портната ежедневка
                      145 jtd венера полиуретанс ендуранс тиим

                      Comment


                      • #12
                        точно това се полу4и!Да видим какво ще кажат другите?!
                        Alfa 145 2.0 16V TS

                        Comment


                        • #13
                          зна4и като говорих с майстора той ми каза че моят двг е имал маркуч за връщане на горивото а новия няма и затова помпата ми прави много налягане защото е за 2.0 куб и затова дави а тази за 1.4 е по-слаба и нямало да има проблем!Има ли някой който да даде мнение по този въпрос
                          Alfa 145 2.0 16V TS

                          Comment


                          • #14
                            Аз искам да питам само .. защо мина от 2.0 на 1.4 като съм сигурен ,че повечето колеги биха направят точно обратното или поне аз !
                            sigpic
                            BMW e39 525tds PA4492BH
                            Alfa Romeo 166 2.0 TS PA4000BM-X
                            Alfa Romeo 145 1.6 TS PA8878BB- X

                            Comment


                            • #15
                              Сложил ли си оригиналната кутия с въздушния филтър?
                              И това с горивото няма как да стане без другата помпа според мен Неможе ли да си върнеш рейката от 2.0-ката с регулатора и да си псунеш обратното гориво като хората...
                              Alfa Romeo 145 JTD & Audi A4 B6 1.8T quattro

                              Comment

                              Working...
                              X